Help! Nieuwe blognaam

Hey meiden,

Dit zal een nieuwtje voor jullie zijn, aangezien ik het eigenlijk nog niet heb vermeld.

Ik zit er al een tijdje over te denken om een nieuwe blog te verzinnen, met de categorieën lifestyle, beauty en fashion.

Ook maak ik mijzelf op de nieuwe blog bekend!

Uit de naam mag duidelijk worden gemaakt dat het een lifestyle blog is met fashion en beauty.  De naam mag ook best wel zomers klinken, ik vind de zomer namelijk erg leuk!
Zoiets als Summersweetlife misschien.

Ik zit zelf al een paar dagen te denken, en heb er ook een hoop verzonnen. Maar ik blijf nog even op het wordpress domein werken en heel veel namen zijn helaas al bezet.

Hebben jullie een leuk idee voor mijn nieuwe blognaam? Brand los! 

2 gedachtes over “Help! Nieuwe blognaam

  1. Ghoh, ik vind een blognaam zó persoonlijk… Ik denk dat je daar best zelf over brainstormt. Hopelijk vind je snel iets dat je helemaal geweldig vindt 😀

Reageren is lief ♥

