Opgemaakt #1

opgemaakt front pic
Woehoe, het is eens tijd voor een opgemaakt artikel op BeautyLiner! Je ziet er andere blogs ook heel vaak doen. In fotoartikeltjes of in filmpjes.. Mij leek het ook eens leuk om te doen en voor dit artikeltje heb ik zes producten verzameld die ik de afgelopen tijd heb opgemaakt. Ook lees je dan ook een mini-review van het product.

20130509_173502

Dit zijn de producten. Er zit ook een product bij van Herôme, die is helaas niet zo goedkoop. Omdat ik hem toch had opgemaakt wilde ik hem wel aan jullie zien en wat ik ervan vond, net zoals alle andere producten!

20130509_170714

Laten we beginnen met Catrice! Catrice is altijd wel een leuk merk met fijne producten, net zoals hun BB Cream! Laat ik even met de deur in huis vallen: ik heb al een tweede gehaald. De BB Cream heeft een erg mooie dekking en smeert goed uit. Ook zit er nog eens SPF 30 in, nice! Over dit product heb ik al een review geschreven, klik hier om ernaar toe te gaan. Ik ben fan en zou hem ook opnieuw kopen… ook al heb ik dat al gedaan haha! Catrice BB Allround Foundation kost €5,99.

20130509_170505

Dan hier het product van Herôme: S.O.S. Spray. Dit is een desinfecterende vloeistof die je door middel van het spuitflacon op je handen krijgt. Hij trekt binnen een paar seconden in en heeft een anti-bacteriële werking. Ik zou deze best opnieuw willen kopen, als hij wat goedkoper was. Hij kost namelijk, geloof ik, iets van 10 euro. Dan wil ik liever eens die van Kruidvat uitproberen en voor jullie reviewen!

20130509_170620

Dan een setje nepnagels! Oké, echt op zijn ze niet, maar ik heb nepnagels over die niet de juiste maat hebben. Dat zijn vooral hele grote maten, ik heb namelijk erg kleine nageltjes.

20130509_170638

Dan een lipstain, yay! Ik heb het over de Smooch Proof Lipstain 16H van New York Color. Ik heb er ook al een review over geschreven, klik hier om naar het artikel toe te gaan. Deze was gewoon niet goed meer, er kwam bijna geen kleur meer vanaf en rook ook erg vreemd. Hij blijft ongeveer twee uurtjes zitten en een kleine maaltijd overleeft hij wel. Ik vond hem erg fijn en ga hem ook opnieuw kopen. Toch wil ik eerst eens kijken naar de lipstains van Catrice, die schijnen ook fijn te zijn en daar ben ik ook erg benieuwd naar. Deze lipstain kost €3,99.

20130509_170844

Dan hier een nagellakremover van Kruidvat. Uhmm.. Foutje! Met haast pakte ik per ongeluk het variant met aceton. Hmm, niet fijn! Gelukkig was het maar een klein flesje en heb ik hem toch opgemaakt. Nadat ik hem gebruikte heb ik mijn nagels en nagelriemen gewoon even goed ingesmeerd met een lekkere olie. Omdat er aceton in zat droogte het mijn nagels en nagelriemen wel erg uit, maar hij haalde de nagellak goed weg. Prima nagellakremover, volgende keer toch zonder aceton nemen! Deze kostte volgens mij iets van rond de 2 euro. Ik ben trouwens verslaafd aan nagellakremover met zo’n sponsje erin, maar ik wil toch altijd gewoon een flesje nagellakremover hebben voor als ik op mijn huid hebt geknoeid tijdens het nagels lakken.

20130509_170853

Dan een tonic van Derlon. Ik heb al een review geschreven over haar zusje, de reinigingsmelk. Klik hier om de review te lezen. Zelf heb ik beide producten bij Jan Linders gekocht, maar op het artikel van de reinigingsmelk kreeg ik reacties dat ze ook te koop zijn bij Coop, Vomar en Hoogvliet. De tonic prikt iets bij mij, maar dit heb ik bij alle tonics en voor welk huidtype ik hem ook neem. Misschien kan ik niet zo goed tegen een tonic. Hij haalt wel goed make-up en de vettige laag van de reinigingsmelk weg.
Deze kost iets van rond de 2 euro.

Vinden jullie Opgemaakt artikels leuk genoeg voor herhaling? 

Wat hebben jullie onlangs opgemaakt? 

8 gedachtes over “Opgemaakt #1

Reageren is lief ♥

