NOTD: zomerse wolkjes

20130506_171458

Ik had zin in zomer en een nailart! Uitkomst? Een zomerse nailart! Ik heb drie vrolijke kleurtjes uitgekozen en heb een soort wolkjes nailart gemaakt! Lees verder voor een how to, gebruikte producten en nog meer foto’s!

20130506_170615

Ik had voor de nailart nog een manicure gedaan, vandaar dat de vijl er ook bij lag. Ik had ook mijn nagelriemen verzorgd, maar deze producten heb ik helaas niet op de foto gezet. Ik gebruikte een cuticle pusher van Herôme en Essence Caring nail oil.

Ik bracht eerst Essence – Protecting Basecoat aan. Vervolgens kwamen er nog twee laagjes op mijn nagel van een vrolijke en felle roze nagellak: P2 – Passion. Dit heeft goed kunnen drogen en vervolgens gebruikte ik L.O.L. van Essence, een felgroen kleurtje. Ik zette het kwastje aan de zijkant van de nagel, op de helft en streek hem naar de tip. En de andere zijkant van de nagel deed ik hetzelfde, maar toen nam ik de helft van de eerder gezette groene streep. Ik bracht een dikker laagje aan zodat een tweede laagje niet nodig zou zijn. Zou je een tweede laagje aanbrengen, dan is dan nog wel eens een precies werkje.
En hetzelfde deed ik met de prachtig blauwe kleur Absolutely Blue van Essence, maar bij deze nam ik voor de lange streep de helft van het groene gedeelte.

naeltjes

Ik word helemaal vrolijk van de nailart!

wolkess

Ik vind het “wolkjes” effect ook erg leuk, ik heb nu al zin om het wolkjes effect te variëren met andere kleurtjes!

Willen jullie deze nailart eventueel in een filmpje zien?

Wat vind jij van de nailart en de kleurencombi?
Ben je zelf al aan het spelen met zomerse nagellak of nailarts?

8 gedachtes over “NOTD: zomerse wolkjes

  1. Heel erg mooi gedaan! Ik vind de kleurencombinatie die je hebt gebruikt ook enorm geslaagd.Ik heb deze nailart ook twee keer gedaan en het blijft gewoon leuk en verveelt niet wanneer je steeds verschillende kleuren gebruikt.

  2. oh my! I’m loving it, hiervoor ga ik echt mijn nailart angst opzij zetten want ik vind het prachtig! ontzettend mooi gedaan

Reageren is lief ♥

