Shoplog Kruidvat Nagelfestival – Deel I

20130502_162545

Ik heb er een paar dagen geleden al over geschreven op mijn blog: op dit moment is het weer zo ver! Kruidvat houdt weer de grote kortingsactie op alle nagelproducten: het nagelfestival! Inmiddels heb ik mijn slag geslagen en in dit artikeltje laat ik jullie de buit zien!
Althans, deel I! Ik ga vandaag namelijk eventjes terug om nog wat dingetjes te halen. Inmiddels heb ik toch nog wat dingetjes gezien die ik graag wilde hebben. Bijvoorbeeld een imageplate van Essence met de Eiffeltoren erop! Ik ben dol op Parijs, we gaan er vaker een dagje shoppen, vrijdag namelijk weer! En daar hoort natuurlijk een Eiffeltoren/Paris inspired nailart bij!
Maar voor nu, mijn buit deel I!

Ik ben gegaan voor lekker veel Essence producten, ze hebben leuke nailart spullen en ik wilde nog wat nieuwe nagellak kleurtjes.
Let ook op: sommige producten komen uit het tweede Essence schap en die producten zijn dus niet bij ieder filiaal verkrijgbaar.

Ik heb bij de producten even de prijzen gezet zoals ze normaal ook zouden kosten, dus zonder korting. 

20130502_162733

Allereerst weer twee nieuwe potjes nagellakremover.
Ik vind die van Essence altijd wel leuk, die ruiken zo lekker.
Ik heb hiervoor heb ik deze ook al gehad maar dan met de geur aardbei.
Deze keer ging ik voor kokos & papaja. Een lekkere zomerse geur, hoewel je
nog steeds die sterke nagellakremover geur hebt.
1 zo’n flesje kost €0,90.

20130502_163849
Dan weer een nieuwe topcoat en basecoat, altijd handig!
Deze van Essence zijn nieuw, dus ik ben hier erg benieuwd naar!
De topcoat en basecoat kosten per stuk allebei hetzelfde, namelijk €1,99 per stuk.

20130502_163904
Dit is al de tweede keer dat ik dit lakje koop: 253 Mint Macaroon van New York Color.
Dit is een van de mooiste mintgroene lakjes die ik heb, lekker zomers en al dekkend in één laagje!
Deze kost €2,99 per stuk. 

20130502_164042

En dan deze beauty: een nailart special effect topper van Essence in 13 Mrs and mr glitter.
De nagellak zelf is doorzichtig maar bevat vrij grote groene en blauwe glitters.
De glitters zijn moeilijk te verdelen op je nagels, wanneer je gewoon met het kwastje
over je nagels strijkt heb je met geluk één glitter op je nagel. Daarom kun je het beste een tweede laagje aanbrengen.
Deze glitterende glittertjes nagellak kost €1,89 per stuk.

20130502_164111

Essence (Colour & Go) in 106 Free Hugs is een mooie crème roze nagellak,
lekker meisjesachtig en fleurig voor de zomer!

20130502_164138
Het volgende mooie lakje van Essence uit de Colour & Go lijn is deze mooie
kleur die tussen lila en lichtblauw inzit, en ook een beetje neigt naar pastel.
Hij heet 125 Absolutely Blue en ik vind hem prachtig!

20130502_164231

Nog zo’n mooierd, 138 L.O.L. is een mooie limegroene kleur die perfect is
voor deze zomer! Ook dit lakje komt uit het vaste assortiment genaamd Colour & Go van Essence.

20130502_164252

144 Black is Back van Essence (Colour & Go) is niet zo’n zomers lakje,
maar wel een perfecte zwarte kleur voor nailart!

20130502_164400

Wat is dat? Een discobal? Nee, het is 103 Space Queen van Essence (Colour & Go).
Een doorzichtige nagellak met kleine groene, oranje, blauwe en paarse glittertjes.

Alle Colour & Go lakken van Essence kosten €1,69 per stuk. 

20130502_164602

Dan nu nailart producten! Ik heb zelf meerdere dotting tools, maar ik vond deze wel handig.
Deze van Essence, de nailart duo stylist, heeft aan de bovenkant een klein bolletje en aan de onderkant een iets grotere.
Afgelopen zomer toen we op vakantie gingen nam ik al mijn nagellakjes en nailart producten mee.
Mijn lakjes pasten toen nog in een doorzichtige doos van Xenos, inmiddels is het wel wat meer geworden. Ook al mijn nailart producten gingen mee, dat paste toen ook nog in een Xenos doos.  Dat doe ik nooit meer, ik heb die vakantie van 2,5 weken driekwart van de producten niet gebruikt. Komende zomervakantie neem ik alleen mijn favoriete en meest zomerse lakjes mee en wat basic nailart producten. In plaats van een set van vijf dotting tools mee te nemen, neem ik deze mee.
Deze dotting tool kost €1,99 per stuk. 

20130502_164630

Rosewood sticks van Essence uit het Studio Nails assortiment, ook altijd handig.
Aan de bovenkant heb je een puntig uiteinde en aan de onderkant is hij schuin afgesneden.
Ideaal om als bokkepootje te gebruiken (een tool om je nagelriemen mee terug te duwen) maar de stokjes
zijn ook zeker handig om als stokjes te gebruiken bij water marble. Zelfs het puntige uiteinde is ideaal
om puntjes mee te zetten bij nailart!
Een setje met vijf stokjes kost €1,99 per setje. 

20130502_164736

Essence nailart designer set voor maar €1,99. In dit setje zitten 3 sponsjes en een dun kwastje.
Met het dunne kwastje kun je dingen zoals dunne lijntjes zetten. Met de sponsjes kun je een mooie ombre/gradient nailart maken.
Ik vind het een leuk samengesteld setje!

20130502_164749

Dan hebben we hier de Mixing Jars van Essence. Dit pakje komt uit de
“Colour Arts” lijn. In dit pakje zitten twee doorzichtige potjes met deksel.
Je kunt deze potjes gebruiken om dingen in te mengen, iets in te bewaren of als soort van placemat.
Ik heb zo’n potje ook al gebruikt in het artikel met Flocking Powder nagels.
Dit pakje met twee potjes kost €1,99

20130502_164903

Hier heb ik twee flesjes met olie voor je nagels en nagelriemen.
Essence heeft het “Studio Nails caring nail oil” genoemd.
Ik heb ze inmiddels al een paar keer gebruikt en ik ben een grote fan!
Per flesje kost deze olie €1,99

20130502_164452

En als laatste heb ik nog pakje nepnagels van Impuls, lijm inbegrepen.
Ik vond deze wel sierlijk, soort van water marble tips.
Dit setje kost zo’n €8,-

Wat vond je van mijn aankopen tot nu toe? Ben je benieuwd naar deel II?
Wat heb jij gescoord tijdens het Nagelfestival?

11 gedachtes over “Shoplog Kruidvat Nagelfestival – Deel I

Reageren is lief ♥

