Models Own – Emerald City

IMAG0521

Nagellak. Ik ben er echt dol op. Toch zijn er zo mijn grenzen, want ik vind niet alle merken fijn en alle kleurtjes mooi.
Emerald City van Models Own is een groen/turkoise glitternagellak die best goed zou kunnen dekken en die je dus niet als glittertopcoat hoeft te gebruiken.
Models Own heb ik nog nooit eerder behandeld op mijn blog, en dit lakje is dan ook mijn eerste product van dit merk. Wat vind ik van deze glitterlak? Discobal of beauty?

IMAG0518

Hier even een close-upje van de glitters.

IMAG0523

Het kwastje vind ik best fijn. Het is eigenlijk een medium size, hij is niet zo
breed als Catrice nagellak kwastjes, maar ook niet overdreven dun. Voor mij is dit
in ieder geval prima!

IMAG0524

Op bovenstaande foto heb ik de nagellak geswatcht.
Ik heb zo’n vier laagjes gebruikt voordat het geheel dekte.
Deze lak als glitternagellak gebruiken is een optie, maar na één laagje
heb je wel al flink wat glitters op je nagels!

Sommigen kunnen deze nagellak overdreven glitterig vinden, maar ik vind hem echt tof! Lekker glitterig mag soms wel eens, en al helemaal voor een feestje! Bovendien vind ik de kleur ook erg mooi, hij ligt een beetje tussen turkoise en groen in.

Wat me wel opviel tijdens het lakken is, is dat de nagellak vrij sterk en chemisch ruikt. Gelukkig merk je hier verder niks meer van zodra de nagellak is opgedroogd.

Models Own – Emerald City   kun je vinden op webshops. Klik hier om naar een betrouwbare webshop te gaan, waar deze nagellak €6,95 kost. 

Wat vind je van deze nagellak?
Ben je ook zo dol op glitternagellak?

8 gedachtes over “Models Own – Emerald City

Reageren is lief ♥

