NYC Smooch Proof Lipstain 16H – 490 Persistent Pink

20130414_124514

NYC is een merk dat jullie nog niet zo vaak hebben gezien op BeautyLiner. Eerlijk gezegd heb ik echt geen idee waarom, want NYC is eigenlijk best een leuk merk. Dan moet ik ook wel toegeven dat wanneer ik bij het Kruidvat ben, zowat alleen voor het Essence en Catrice schap sta. Vorige zomer ontdekte ik dit product: een lipstain! Inmiddels heb ik hem al meerdere keren gekocht, en dan nu eindelijk een review!

Lipstains zijn kleurtjes voor op je lippen. Het is niet zoals een lipgloss, dat er een glossy laagje op je lippen zit, maar een lipstain trekt in je lippen.

20130414_124916

De verpakking van zo’n lipstain ziet er dan ook altijd uit als een stift. Persoonlijk vind ik dit erg prettig aanbrengen.

20130414_124819

De verpakking vind ik erg leuk, roze met zilver! Er zit wel een nadeeltje aan: de ingrediënten zijn ook zilver, maar donkerder dan de andere zilveren letters op de rst van de verpakking. Je moet echt je best doen wil je de ingrediënten kunnen lezen. Ik heb ook moeite gehad om de lijst te kunnen fotograferen.

20130414_124953Hier zie je twee swatches op mijn hand. De linkerstreep is één laagje, de tweede laag zijn er meer, iets van 3 laagjes. Er komt niet heel veel kleur van af.

20130414_122849-1

Dit zijn mijn lippen zonder iets erop.

20130414_123033-1

En hier heb ik de lipstain op. Zoals je ziet zijn mijn lippen net iets rozer, meer een “my lips but better” kleurtje. Dit komt omdat mijn lippen van zichzelf al heel roze zijn. Heb je hele lichte lippen, dan pakt deze lipstain veel feller uit.

Houdt hij echt 16 uur? Naah, ben je gek. Dat zou pas een gouden uitvinding zijn! Hij houdt zo’n twee tot drie uur. Ik raad het je sowieso aan om na een maaltijd van drinken en eten hem even bij te werken.

Wat mij betreft is dit een goede aanrader! Vandaar ook dat ik hem al een paar keer heb gekocht…

NYC Smooch Proof Lipstain 16H kost €3,99 en is te koop bij (niet alle!) filialen van Kruidvat en Trekpleister.

Heb jij deze lipstain al eens geprobeerd?
Ben jij al bekend met lipstains?

10 gedachtes over “NYC Smooch Proof Lipstain 16H – 490 Persistent Pink

  1. Pingback: Opgemaakte producten #1 | Have Your Own Style

  2. Pingback: Opgemaakt #1 | BeautyLiner

Reageren is lief ♥

