Battle: Essence I Love Extreme mascara’s

20130414_125115

Toen Essence onlangs haar assortiment vernieuwde, kwam er onder andere een nieuwe mascara bij: I Love Extreme Crazy Volume mascara. Op dat moment had ik haar zusje al, de Essence I Love Extreme Volume mascara. De nieuwe mascara zou dus nog meer volume geven. Vandaag een battle tussen beide mascara’s!

20130414_130933

De mascara die al langer in het assortiment zat, heeft een zwarte huls met roze letters. Haar nieuwe zusje is roze met zwarte letters. Leuk!
Ook de mascara met de zwarte huls is nog gewoon te koop.

20130414_131049

Hier een close-up van de borsteltjes. Wat een verschil! Het linker borsteltje is van de Crazy Volume mascara (de nieuwe) en de rechter is van de gewone Volume mascara.

craaazzyy volume

Hierboven heb ik de Crazy Volume mascara (de roze huls) aangebracht.

normaaaale vorlumee

En hier heb ik de gewone Volume mascara (de zwarte huls) aangebracht.

Je ziet wel duidelijk verschil. Wat ik grappig vind, is dat de Crazy Volume minder volume geeft aan mijn wimpers dan de gewone Volume mascara!

Beide mascara’s vlekken op het einde van de dag wel een beetje, maar ze zijn wel allebei mooi zwart.

20130414_130933 Voor mij heeft de gewone Volume mascara, de zwarte huls, gewonnen! Hij geeft meer volume aan mijn wimpers dan de Crazy Volume mascara. 

De Essence I Love Extreme Crazy Volume mascara kost €2.89
De Essence I Love Extreme Volume mascara kost €2.79

Heb jij beide mascara’s al eens geprobeerd?
Welke mascara is jouw favoriet?

P.S. heb jij al de enquête over BeautyLiner ingevuld? *klik*

2 gedachtes over “Battle: Essence I Love Extreme mascara’s

Reageren is lief ♥

