Essence Pure Skin anti-spot compact powder 02 Sand

20130330_163952

Zo klunzig als ik ben liet ik laatst mijn mooie poedertje kapotvallen… Zelf gebruik ik geen matterende, trancelucent poeder over mijn BB Cream (Catrice BB Allround Foundation – KLIK voor de review) maar een poederfoundation voor net wat meer dekking. Nadat ik mijn geliefde Action poeder liet vallen, was het dus tijd voor een zoektocht naar een nieuwe fijne poederfoundation. Heb ik hem gevonden?

20130330_164017

Essence beloofd dat deze poeder je onzuiverheden bedekt zonder de poriën te verstoppen. Maar helaas. Zou je deze poeder in z’n uppie gebruiken, dus zonder een bb cream of foundation eronder, zou je weinig verschil zien.

20130330_164049_1

Er zit een leuk patroontje in de poeder, leuk detail!

De kleur valt ietwat lichter uit op je gezicht. Voor mij is deze kleur perfect, maar als het even kan zou ik hem even swatchen in de winkel. Ik vind de poeder erg fijn voor over een bb cream (of foundation) te dragen. Hij matteert mijn gezicht mooi en brengt net wat meer dekking aan.

Na zo’n drie uurtjes is het wel weer tijd om de poeder bij te werken.

De Essence Pure Skin anti-spot compact powder is te koop in het tweede schap van Essence voor een zacht prijsje van €2,99 

Heb jij al ervaring met deze poeder?
Welke is jou favoriet?

4 gedachtes over “Essence Pure Skin anti-spot compact powder 02 Sand

Reageren is lief ♥

