2x Catrice Candy Shock LE nagellak

20130330_183435

De nieuwe Limited Editions van Essence en Catrice liggen inmiddels al weer in de winkels. Wat gaat dat altijd snel! Ik ben op 3 plaatsen geweest waar ze beide merken verkopen, maar het schap waar de limited edition producten in staan was helemaal leeggeroofd. Hier en daar zag je nog een blush of oogschaduw met een een deuk waar iemand z’n nagel in heeft gestoten. Hmm… not nice! Maar gelukkig kon ik laatst nog wat te pakken krijgen: twee mooie nagellakjes van Catrice!

20130330_183506

De twee lakjes zijn een pastel gele kleur (#CO4 Vanilla Love) en een pastel/hemelsblauwe kleur (#CO2 Play it Blue). Graag had ik ook nog de lila nagellak willen scoren, maar helaas. Misschien dat hij er over een tijdje wel weer ligt?

De lakjes uit deze collectie zijn alle 4 in een mooie pastel tint. Me likes! Helemaal mooi voor de lente en toch ook wel voor de aankomende zomer (hoewel we daar nog wel even op kunnen wachten *klaag klaag*).

20130330_183631

Catrice heeft een hele poos geleden ook haar assortiment vernieuwd. De grote vraag omtrent de nagellakken was: wat gebeurd ermee? Gaan ze weg? Worden ze vernieuwd? Dat laatste was uiteindelijk het geval. Maar zijn ze positief vernieuwd? Nee, ik heb weinig positieve meningen gehoord over deze nagellak upgrade. Het flesje zou erg snel kapot gaan en het kwastje is erg rommelig waardoor het moeilijk zou zijn om netjes te kunnen lakken. 

Gelukkig zijn deze negatieve punten niet zo het geval bij de lakken uit de LE. Ik heb nog geen nieuw nagellakje van Catrice uit het vaste assortiment gehaald, ik weet niet zeker of ik dat nou wel durf met de nieuwe verpakking. Beetje vreemd van Catrice, ik ben dit namelijk niet gewend van het leuke merk.

20130412_190050

Allereerst de gele kleur, Vanilla Love. Dit lakje dekt het slechtst van de twee lakjes. Om een mooie dekking te krijgen heb ik vier laagjes aangebracht. Ik kon dit een beetje verwachten, na een eerste laagje was mijn nagel nog vrijwel doorzichtig. Maar, dit weerhoudt me er niet van om dit lakje te gaan dragen hoor, want wat is dit een vrolijke en zonnige kleur! Hij droogt overigens gewoon glanzend op.

20130412_184651

Gelukkig is Play it Blue een stuk beter dekkend! Oké, deze heeft alsnog 3 laagjes nodig, maar de dekking is dan wel al wat beter. Ik ben helemaal verliefd op deze kleur! Dit is echt zo’n mooie lichte, babyblauwe, hemelsblauwe kleur! Me likes! Deze droogt semi-matte op, wat inhoudt dat de nagellak niet volledig mat opdroogt maar ook niet volledig glanzend, zoals een normale nagellak. Hij zit er juist tussenin! Erg mooi! Mocht je hem volledig glanzend willen kun je altijd nog gewoon een normale topcoat aanbrengen. Wil je hem volledig matte, dan kun je een matterende topcoat aanbrengen.

Deze lakjes zijn nog tot mei verkrijgbaar. Ze kosten €2,69 per stuk.

Wat vind je van de lakjes en deze LE?
Heb je zelf al wat gescoord?

7 gedachtes over “2x Catrice Candy Shock LE nagellak

  1. Wow, leuke lakjes! jammer dat die pastelkleurtjes nooit zo goed dekken, maar het zijn wel hele leuke kleurtjes ^^ en je tekst boven een reactie “reageren is lief <3" vind ik zo cute!

Reageren is lief ♥

