NOTD: Glitter on Hema!

20130411_151443Daar ben ik weer! Het is erg lang geleden, maar ik had belangrijke toetsen voor school en ik ben ook nog eens ziek geweest. Ik ben al weer een paar daagjes beter en toen werd het weer eens tijd voor mijn nagels!

20130411_150102

beterefoto

 

 

20130411_151454

Nadat ik een basecoat had opgedaan, bracht ik twee laagjes aan van deze mooie nagellak van Hema (#835). Naast felle tinten of neon nagellak, ben ik ook dol op kleurtjes die tussen donkerblauw en paars in zitten! Dit soort kleurtjes worden ook wel “royal blue” genoemd.

20130411_151507

 

Daarna bracht ik twee laagjes aan van de mooie topper van Essence (15 Glitter On Me), alleen op mijn ringvingernagels en duimnagels. Dit is een erg mooie topper, het bevat mini zilveren glittertjes en mooie gekleurde flakies! Flakies zijn strookjes glitters.

Na afloop heb ik de nagels voorzien van een laagje topcoat om de nagellak langer te behouden.

 

Welke nagellak heb jij afgelopen dagen nog opgehad
en wat vind je van deze NOTD?

11 gedachtes over “NOTD: Glitter on Hema!

Reageren is lief ♥

