Lente nailart (jij bent de jury – resultaat)

logooo

Wat kreeg ik leuke reacties op de oproep van vorige week zeg! Er kwamen ook hele leuke ideeën langs. Ik heb zondag de stemmen geteld, en er kwam 3x lente en 3x pasen uit! Zoals ik toen al had uitgelegd zou ik er eentje kiezen als meerdere ideeën even vaak voorkwamen. Ik heb gekozen voor lente, ik kon niet wachten om een leuke nailart ermee te maken!

Zoals jullie vorige week konden lezen mogen jullie nu een cijfer geven voor het resultaat.
10 = prachtig, 1 = spuuglelijk.

Kijk je mee naar de nailart?

IMAG0423

Knipselx

De nailart heb ik gemaakt op de nagels van mijn moeder, omdat ik op dit moment nagellak op heb die ik jullie donderdag laat zien!

collage

ess_NailArt_stampynailpolish_white

  1. Breng een basecoat aan (Action Max basecoat)
  2. Maak witte French Manicure tips (Essence witte striper)
  3. Maak met een donkerblauwe nagellak (Catrice – Hip Queens Wear Blue Jeans) (+ dottingtool) en een witte nagellak (Essence witte striper) bloemetjes op iedere nagel, behalve de ringvinger.
  4. Met de Konad schaper en stempelkussen (of Essence stampy set), Konad imageplate M54 en witte stempellak (Essence Stampy Polish – Stamp me White) maak je een witte vlinder op de ringvinger.
  5. Pak weer dezelfde donkerblauwe nagellak en een oranje/perzik nagellak
    (Catrice – Yellow Sub-mandarin) en maak stippen van klein naar groot.
  6. Breng een laagje topcoat (Action Max) aan en klaar!

nagels

De planning was dat ik de nailart op de nagels van mijn moeder zou maken, foto’s maken en dat mijn moeder het er daarna weer vanaf mocht halen: ze houdt totaal niet van nagellak op haar vingernagels. Maar ze vond het uiteindelijk zo mooi dat ze het heeft laten zitten!

Heb je deze nailart nagemaakt of heb je een andere lente nailart gemaakt? Ik zou het erg leuk vinden als ik hem mocht zien! Stuur me jouw creatie naar missprettynails@live.nl !
Het lijkt me ook leuk om eens in de zoveel tijd een artikel te plaatsen met een reeks foto’s van jullie lente nailart creaties! 

Welk cijfer geef jij deze nailart?

12 gedachtes over “Lente nailart (jij bent de jury – resultaat)

  1. Ik vind het erg mooi, ik geef je een dikke 8! Het vlindertje had er van mij niet bij gehoeven, ik vind het dan iets te druk ogen. 😉 Maar leuk dat je moeder het toch heeft gedragen! 😀

  2. Wat leeeuk! Toch geef ik je een 7,5 ik had het namelijk leuker gevonden als er nog een schattig pastelkleurtje onder zat.. Wel leuk gedaan!

  3. Leuk dat je de lente hebt gedaan, wel jammer dat het nu absoluut geen lente meer is buiten 😦 Je nail art vind ik echt heel leuk ik geef je een 8 😀 Lief trouwens dat je het bij je moeder mocht doen!

Reageren is lief ♥

