Derlon milde reinigingsmelk

11-7B428C29-865712-960

Ken je het merk Derlon al? Derlon is een merk dat reinigingssproducten voor je huid verkoopt. Waar? Bij de Jan Linders! Jep, een reiningsmelk verkrijgbaar bij de supermarkt moest ik wel even testen…

IMAG0356

Een tipje (die Derlon ook al gegeven heeft op bovenstaande foto):
Nadat je deze melk hebt gebruikt, ga dan met een vochtig product over je huid. Waarom? Een reinigingsmelk is wat dik/vettig. Als je dit alleen gebruikt, slurpt je huid het op. Je kan hier waarschijnlijk puistjes van krijgen. Je moet na gebruik van een reinigingsmelk iets vochtigs, zoals een tonic, gebruiken zodat het laatste laagje vet van de reinigingsmelk van je huid af is.

Derlon heeft ook een tonic, die heb ik al onwijs lang geleden geprobeerd (ver voor ik mijn blog had). Deze prikte ontzettend bij mij, daarom had ik tot laatst toe niks meer van het merk gekocht. Laatst werd ik dus benieuwd naar de melk.

IMAG0358

De verpakking van het product vind ik prima. Je maakt een klepje open aan de bovenkant, zet de fles op z’n kop, houdt er een wattenschijfje onder en je hebt in het begin al een klodder melk op je wattenschijfje. Dus let wel op, in het begin loopt de melk al uit het flesje als je hem op z’n kop houdt doordat hij best vloeibaar is. In het begin hoef je dus nog niet in het flesje te knijpen. In één flesje zit 250 ml.

IMAG0357

De melk is gewoon wit en best vloeibaar.

De reiningsmelk vind ik erg fijn! Hij haalt mijn dagelijkse producten er in no – time af! Poeder, bb cream, mascara, oogschaduw en soms eyeliner! En geloof me, op mascara gebied ben ik best erg. Ik breng een hoop laagjes aan, net geen spinnenpoten. Ik maak binnenkort nog een Face Of The Day, waarin je kan zien wat ik bedoel. Je bent zo klaar met je gezicht te reinigen met deze melk.

Er blijft inderdaad een vettig laagje achter, dus het is wel noodzakelijk om achteraf nog even met een tonic over je gezicht te gaan. De melk prikt niet en is lekker zacht voor mijn huid.

Ik kan je deze zeker aanraden!

De milde reinigingsmelk van Derlon is te koop bij Jan Linders voor rond de €3,- 

Kende je het merk al?
Heb je hem al eens geprobeerd?

9 gedachtes over “Derlon milde reinigingsmelk

  1. Pingback: Opgemaakte producten #1 | Have Your Own Style

  2. Pingback: Opgemaakt #1 | BeautyLiner

  3. Ik ken dit merk ja, ze verkopen het bij onze supermarkt (Vomar). Ik vind de reinigingsdoekjes van Derlon altijd erg fijn! Deze milk ken ik niet, maar ik ga eens kijken de volgende keer.

  4. Ik hou niet van die ‘vettige laagjes’ achteraf, ik krijg er alleen maar last met mijn huid van, maar goed dat hij voor jou prima werkt!

Reageren is lief ♥

