Action Lifecare puistjespatches

ppfoto

Ik stond -alweer- eens in de Action met als bedoeling om wat verzorgingsproducten/reinigingsproducten uit te testen. Ik heb namelijk al een hoop
make-up producten van Action, waar ik wel tevreden over ben. Ik heb wat dingetjes mee genomen, waaronder dit pakje: puistjes patches! Deze patches zijn bedoeld om je puistjes minder zichtbaar te maken… Werkt het?

tekstje

Ik vond het eigenlijk wel veelbelovend en goed klinken, dus ik kon niet wachten om aan de slag te gaan!

patches

In één pakje zit een velletje met 36 patches in twee maten: groot en klein.
De patches passen prima. Eén kant is plakkerig, die moet je op je puistje plakken.

Ik kon nergens op de verpakking vinden hoelang de patches op je puistjes moesten blijven zitten, dus ik deed ze het ’s avonds op en bleef ermee slapen. De volgende ochtend zaten ze er nog allemaal op. LifeCare zegt dat de patches onzichtbaar zijn… Nou nee, je ziet ze echt heel erg goed. Daarom raad ik je aan om ze het ’s nachts te dragen

Ik had zo graag een positieve review willen schrijven, maar helaas.
De patches hebben voor mij niks opgeleverd. De puistjes zijn nog steeds even groot en even rood. Ik besloot om nog even een dagje te wachten. Ik heb ze vrijdagavond opgedaan, vlak voor het slapen. Zaterdagochtend merkte ik dus geen verschil. Ik heb die hele zaterdag geen make-up gedragen, ik bleef toch lekker thuis. Het resultaat op zondag: nog steeds hetzelfde, niks veranderd. 

Het zou mooi zijn geweest als deze patches echt gewerkt hadden, maar helaas.
Misschien werken ze wel

6 gedachtes over “Action Lifecare puistjespatches

Reageren is lief ♥

