BlackbirdBeautyLiner Nailart Battle #3 Valentijnsdag ♥

hd-liefde-achtergrond-met-een-rood-kopje-in-de-vorm-van-een-hartje-hd-hartjes-wallpaper-foto

Zo, wat gaat de tijd snel! Het is alweer tijd voor de derde nailart battle! Wegens omstandigheden moesten we hem even opschuiven. Het thema is Valentijnsdag. We weten allemaal dat dit pas op 14 februari plaats vindt, maar omdat onze tweede battle van de maand op de 15de valt, hebben we het zo opgelost. Dan hebben jullie ook nog tijd genoeg om te kiezen welke nailart jullie op je nagels maken! Goed, laten we beginnen met de nailarts! BEAUTYLINER VS. BLACKBIRDNAILS…

IMG_0283

Dit is de nailart van BlackbirdNails. Wil je meer weten over haar nailart, kijk dan even op haar blog door op haar naam te klikken.

En dan nu mijn nailart… Tromgeroffel graag… *tutututututu*

foto2

Tadaaa! Ik heb een roze lakje als basiskleur gebruikt, en daar vervolgens een topcoat met een paarse shimmer over heen gedaan. Toen heb ik met zwarte nagellak iedere nagel (behalve de duim) voorzien van één letter, waardoor er “Love” ontstaat. Op mijn ringvinger heb ik nog een witte bloemetjessticker geplakt en met rode nagellak een hartje gemaakt. Mijn duim bevat alleen de roze nagellak met de paarse shimmer topcoat eroverheen.

 Een lijst met producten en een how-to komt in de loop van de week online!

Welke vinden jullie mooier? 

Lots of Love,
BeautyLiner

6 gedachtes over “BlackbirdBeautyLiner Nailart Battle #3 Valentijnsdag ♥

Reageren is lief ♥

