LE: Catrice – Neo Geisha + wishlist

cng

En hup, Catrice komt weer met een nieuwe LE! Toen ik de naam van de collectie hoorde was ik gelijk benieuwd. Wat voor producten kon ik verwachten! Ik deel ze met jullie in dit artikel!

oog

 

Oogschaduw €2,89
Deze oogschaduws beloven flink gepigmenteerd te zijn, met of zonder shimmer. Nu denk ik te zien dat de bruine en groene geen shimmer hebben, en de blauwe en paarse wel.

Ik ben van plan om… eens te kijken naar de bruine in het echt. Misschien is hij best mooi! De groene spreekt me ook wel aan, maar ik ben bang dat deze kleur mij niet zal staan…

Knipsel

 

Kohl kajal €1,99
Volgens Catrice is dit niet alleen een zwarte potlood, maar ook zo’n Japanse pin die je in je haar kunt bevestigen. Geinig!

Ik ben van plan om… deze niet te kopen. Zo’n pin draag ik toch nooit in mijn haren en zwarte potloden heb ik wel genoeg. 

patch

 

Patch eyeliners €2,99
Aah nee Catrice, grapje zeker? In het artikel van dinsdag liet ik al merken dat ik zelfklevende eyeliner stickers een totale flop vind… Misschien heeft Catrice het toch handiger aangepakt dan Sephora?

Ik ben van plan om… tja, dat mag wel duidelijk zijn. 

lcc

 

Lip and cheek colour €3,99
Kleurtjes geschikt voor zowel lippen als wangen. Geven een matte kleur af.

Ik ben van plan om… de koraalroze kleur te kopen, die ziet er eigenlijk best pretty uit!

lb

 

Lip kwast €2,99
Een kwastje die je kunt gebruiken om lipproducten mee aan te brengen op je lippen. Het uiterlijk van het kwastje vind ik erg mooi, soort van touw wat erom heen gebonden zit. Gaaf!

Ik ben van plan om… deze niet te kopen. Ik gebruik amper lipproducten, en als het al zo is, is het een lipgloss. Deze zou je als oogschaduwkwast e.d. kunnen gebruiken, maar ik skip deze toch. 

nagelalk

 

Nagellak €2,69
Je nagels moeten natuurlijk niet vergeten worden! Catrice heeft weer 5 prachtige kleurtjes voor ons in de schappen!

Ik ben van plan om… de roze, blauw/paarse en de mintkleur te kopen. Die zien er erg mooi uit! 

Nou, al met al weer een leuke collectie van Catrice!

Deze collectie komt van februari tot en met maart 2013 in de schappen!

Heb jij producten op je wishlist gezet?

4 gedachtes over “LE: Catrice – Neo Geisha + wishlist

Reageren is lief ♥

