2x Essence Colour3 nagellak

es3c
Essence veranderd haar assortiment en één van de producten die  verdwijnen zijn de 6 tal lakjes uit de Colour3 lijn. Ik heb er 2 weten te scoren, maar wie weet wil ik de rest ook nog wel…

deel

Op de linkerhelft van bovenstaande foto zie je de topcoats die erbij horen, op de rechterhelft zie je de basiskleuren. Nu moet ik zeggen dat ik de kleuren best leuk bij elkaar vind passen.
Zowel de basiskleur als de topcoat hebben een eigen naam, maar het gehele lakje is vernoemd naar de basiskleur. Zo heet de zwarte Ticket To The Show (topcoat: Front Row Or Backstage) en de paarse Boys Are Back In Town (topcoat: It’s Just A Little Crush).

Ik heb een haat-liefde relatie met duolakken. De eerste duo lakken die ik kocht waren die uit de Essence Circus Circus lijn. Wat me opviel was dat het lakken best moeilijk was, aangezien je eigenlijk nog een potje met nagellak vasthebt. Ik durf het andere potje, van de andere kleur, er niet van af te halen, want dan is het kwastje open en bloot en dan heb ik straks alles onder zitten…

eerste

En dit is het eerste lakje, Ticket To The Show. Op mijn pink heb ik alleen het basislakje aangebracht (twee laagjes). Die is zwart, en heeft rode en blauwe glitters. Daar zie je helaas amper wat van op de nagel. Op mijn ringvinger heb ik twee laagjes basislak aangebracht en één laagje topcoat. Pretty toch? Op mijn middelvinger heb ik alleen de topcoat, één laagje, aangebracht. Ook mooi voor over de witte French Manicure tip bijvoorbeeld.

paars

Dit zijn een beetje maffe foto’s, maar ook dit lakje is zeker pretty! Ik draag hem nu zelfs op mijn nagels, ghe ghe :D!
Op mijn pink heb ik weer twee laagjes basislak aangebracht. Het is een donker lila paars taupe kleurtje, moeilijk te omschrijven. Op de foto is hij wayyy donkerder dan in het echt! Op mijn ringvinger heb ik twee laagjes basislak aangebracht en één laagje topcoat. Zie je die mooie paarse shimmer? Zo mooi! En op mijn middelvinger: één laagje topcoat. Ook hier kun je leuk mee spelen met bijvoorbeeld French Manicure.

Deze lakken zijn zeker mooi en zeker aan te raden!

Normaal kosten Colour3 lakken €2,89 per stuk, maar door het assortiment vernieuwing kosten ze nog maar de helft: €1,45! 

Heb jij deze lakken al eens geprobeerd?
Wat vind jij van deze lakken?

7 gedachtes over “2x Essence Colour3 nagellak

Reageren is lief ♥

