Essence vernieuwd assortiment: de nieuwe producten + wishlist

ess

Niet alleen Catrice verfrist haar assortiment, maar ook Essence!
In dit artikel laat ik jullie de producten zien die Essence in haar assortiment verwelkomt.
Ik heb ook al over de nieuwe producten geschreven van Catrice, KLIK. Daar was ik erg enthousiast over. Oké, let’s go!

dupe

Make-up Sponge €3,99
Een dupe van de beauty blender: een sponsje om je foundation netjes op je gezicht te verdelen.

Ik ben van plan om… deze te kopen! Ik was altijd benieuwd naar de beauty blender! Ik neem dan het paarse variant :D!

stift

I  Punk Jumbo Eyeliner Pen €2,59
Ken je die eyeliner stiften? Dit is er ook zo eentje, maar dan in maat XXL…

Ik ben van plan om… deze eens in het echt te bekijken. Hij spreekt me best aan!

gel

Gel tint €1,99
Het is een gelly lipgloss die urenlang een fris tintje op je lippen zou moeten geven. Klinkt interessant!

Ik ben van plan om… deze te kopen! Een fris kleurtje op mijn lippen ziet er altijd mooi uit!

nepwimpers

Frame 4 Fame €2,59
Nepwimpers, komt altijd van pas! Ook fijn dat je er lijm bij krijgt 😀

Ik ben van plan om… deze niet te kopen. Ik heb laatst van een webshop een hele doos met 5 soorten (x 10) nepwimpers gekregen, dus 50 nepwimpers… Daar kan ik nog wel even mee vooruit! Bovendien vind ik deze ook niet zo mooi. 

potlood

2 in 1 kajal pencil €1,59
Een duo potlood, 2 kleurtjes in 1 potlood!

Ik ben van plan om… deze niet te kopen. Ze trekken me niet zo. 

oogschaduw

3D eyeshadow
Cool! Oogschaduw met 3D effect! Nou ja, in hoeverre we het moeten geloven? Echt een 3D effect zal het niet hebben volgens mij…

Ik ben van plan om… deze oogschaduws niet te kopen, behalve er echt een leuke tussen zit. IK heb wel genoeg oogschaduw eigenlijk 😀

bbcream

BB Cream €3,99
Wauw, die bb creams doen het maar goed! Nu heeft ook Essence een bb cream!

Ik ben van plan om… deze wel te kopen. Mijn foundation (NYC All Day Long Smooth Skin 14H foundation) is *huil* bijna op :(. Ik ben ook al bezig met de bb cream van Max (Action), waar nog een review van komt!

nagellak

ng

Nailpolish €1,69
Gewoon weer nieuwe kleuren lakjes :D!

Ik ben van plan om… die shimmery groene en die shimmery blauwe te kopen! Die zien er erg mooi uit! (van boven naar beneden: de tweede van de linkerrij en de derde van de rechterrij). 

stift2

Stays no matter what 24h waterproof eyeliner pen €2,89
Een eyeliner pen die 24 uur blijft zitten en die tegen alles bestand is (regenbui, zwemfeestje)

Ik ben van plan om.. deze niet te kopen. Ik koop waarschijnlijk al die extra dikke eyeliner. 

poootlood

Stays no matter what waterproof oogpotlood €1,59
Niet alleen eyeliners, maar ook oogpotloden! Dit klinkt een stuk interessanter…

Ik ben van plan om… de zwarte te kopen. Ik breng altijd een zwart lijntje aan op mijn waterlijn, maar ik heb hele waterige ogen. Daarom geeft een normaal potlood niet af, maar zo’n potlood die je uit de huls moet draaien wel. Ik gebruik die van Essence, de longlasting eye pencil. Deze geeft bij mij een diepzwarte lijn af en blijft ongeveer 2 tot 3 uurtjes netjes zitten. Misschien werkt deze nog beter? (lees: waterproof???) 

wimperlijm

Frame 4 Fame lash glue €2,39
Oké, ik ben alles door elkaar aan het doe merk ik, maar ook Essence komt nu met een wimperlijm!

Ik ben van plan om… deze niet te kopen. Zoals ik het al vertelde bij de nepwimpers, ik heb laatst 50 nepwimpers gekregen. Daar zaten 2 potjes wimperlijm bij… Dus ja… ik kan er dus mee vooruit!

eyelinerrFrame 4 Fame stick on eyeliner €1,99
Hahaha… Oké, serieus Essence? Naah… Sephora had ook al eens zoiets gehad, maar die faalde flink!

Ik ben van plan om… deze te skippen…

lipstick

Lipstick €1,99
Hoera, weer 3 nieuwe kleurtjes in het assortiment van Essence! Een bruine, een paars/roze kleur en een candy felle roze kleur!

Ik ben van plan om… deze te skippen, ik ben geen lipstick-type. 

staylipgloss

Stay matt lip cream €1,99
Deze formule blijft lang op je lippen zitten en heeft en matte finish.

Ik ben van plan om… deze niet in mijn mandje te gooien. De kleurtjes spreken mij simpelweg niet aan en ik heb liever een shiny glossje op mijn lippen in plaats van doodse matte lippen. 

sqm

Stay with me longlasting lipgloss €1,99
Een nieuw kleurtje uit de Stay With Me lijn. Ik heb één kleurtje uit deze lijn, een knalrode. Ik dacht: “lol, die kan toch nooit veel kleur afgeven”. BAM! Knal- en knal rode lippen! Wauw!

Ik ben van plan om… deze niet te halen. Als dit lipglossje ook zoveel kleur afgeeft, ga ik niet met paarse lippen rondlopen… Haha :D!

lipglosss

XXXL shine lipgloss €1,89
Een nieuw kleurtje voor de lipgloss lijn XXXL Shine.

Ik ben van plan om… deze lipgloss niet te kopen, ik vind hem namelijk niet zo mooi. 

mascara

Stays no matter what 24h waterproof volume mascara €2,99
Een volume mascara! Het borsteltje ziet er niet heel speciaal uit naar mijn idee.

Ik ben van plan om… deze mascara niet te kopen. Ik ben dol op mascara’s met een super groot borsteltje, maar dan ook echt groot. Die laten mijn wimpertjes zo mooi lijken :D. 

aeomAll eyes on me waterproof multi-effect mascara €1,99
Serieus, verspil hier je geld niet aan (niet dat je aan 2 euro je een blauwtje kunt lopen, maar dan nog). Dit is de waterproof versie van de All Eyes On Me mascara. Ik heb de gewone versie eens geprobeerd (die ligt al lang in de schappen) maar hij doet totaal niks voor mijn wimpers.

Ik ben van plan om… ja, dat mag wel duidelijk zijn. Ik ga hem niet halen dus. 

i love extreme

I ♥ extreme crazy volume mascara €2,89
Ik heb de mascara uit de I  Extreme collectie die momenteel nog in haar uppie in de schappen ligt, ik gebruik hem ieder dag. Ik hou van volle wimpers, heel opvallend maar net geen spinnenpoten. Misschien is deze een goede vervanger?

Ik ben van plan om… deze te gaan proberen!

mass

Maximum length mascara €2,89
Een lengte mascara die net het “maximale” geeft…

Ik ben van plan om… deze ook te halen. Misschien is deze nog beter?

kajal pencil

Kajal pencil €0,99
Een random potlood, maar dan in een fris paars kleurtje!

Ik ben van plan om… deze potlood niet te kopen. Een paars potloodje staat mij niet zo goed. 

c

Match 2 cover! cream concealer €2,59
Een concealer palette met 2 kleurtjes.

Ik ben van plan om… dit palette niet te kopen. Ik heb nog een aantal concealers thuis liggen. 

aam

All about matt! fixing loose powder €2,99
Poeder je gezicht mat af met deze losse poeder!

Ik ben van plan om… deze niet te kopen. Ik ga voor de volgende: 

aabbb

All about matt! fixing compact powder €2,99
Een poeder om je gezicht mee af te poederen.

Ik ben van plan om… deze te kopen in plaats van het potje met de losse poeder. Die is wat moeilijker om mee in je tas te slepen als je op school of op je werk bent. 

mcp

Mattifying compact powder €2,99
Hun bekende poeder is er nu ook in een lichte tint!

Ik ben van plan om… deze poeder niet te kopen, hij is mij te licht. 

oogoss

Eyeshadow €1,69
Nu nog meer kleurtjes oogschaduw!

Ik ben van plan om… deze niet te kopen, ik ga liever voor onderstaande palettes! 

nich

mooipNight club glamour to go palette €3,59
Er zijn al 2 varianten van deze palettes, maar nu komen er nog 2 bij! En wauw, wat is die onderste (met de paarse tinten) mooi zeg!

Ik ben van plan om… het palette me de paarse tinten te kopen. Misschien kan ik hier leuk mee spelen, ondanks dat paars mij niet zo mooi staat. 

quattro

Quattro eyeshadow €2,99
De bekende quattro’s van Essence! Nu komt er nog ééntje bij: met mint/blauwe tinten!

Ik ben van plan om… dit palette niet te kopen. Dit zijn niet helemaal mijn kleurtjes.

 

Zo zo! Dat was weer een hele mond vol!
De producten komen rond februari 2013 in de schappen!

Heb jij producten gezien die je al op je wishlist hebt gezet?

5 gedachtes over “Essence vernieuwd assortiment: de nieuwe producten + wishlist

  1. Ik vind dat er best veel gave dingen komen! Ik heb ook al een heel lijstje met dingen die ik MOET hebben & die ik nog eens wil bekijken ^^ soms kan het ook in de winkel tegenvallen helaas, dus we zullen zien!

Reageren is lief ♥

