Catrice 060 Rumble In The Jungle + look

collagepalette

Zoals het jullie vast niet ontgaan is, gaat Catrice het assortiment vernieuwen (net zoals Essence, waar ik morgen een artikel over schrijf!). Dit is één van de producten die we helaas moeten missen. Ik ben niet het type dat van opvallende oogschaduwkleuren houdt, maar ik was eigenlijk stiekem toch wel benieuwd geworden, nu al helemaal nadat het afgeprijsd was (ghe ghe :D).
Ook heb ik een look voor jullie gemaakt met dit palette.

Ik zal het jullie eens vertellen hoe ik voor het schap stond:

“Eigenlijk zien de kleurtjes er best mooi uit… En hij is ook nog afgeprijsd! Maar het zijn eigenlijk wel opvallende kleurtjes… Oké, ik neem hem gewoon, ook leuk voor m’n blog. Nee, doe toch maar niet…”

* loopt winkel uit *

De dag erna kwam ik weer uit school. Hopt Kruidvat weer binnen…

“Ach, hij is nu toch voor de helft, dus ik haal me geen rib uit het lijf mocht het niks zijn… Hoezo zou het niks zijn? Het is Catrice! En de kleurtjes zijn best oké voor feestjes ofzo.. En in de carnavalsvakantie ga ik een midweekje naar Duitsland… Ook wel geinig om deze kleurtjes te dragen (als ik op vakantie ben, ben ik dol op opvallende oogschaduwkleurtjes)… Oké, niet zeuren, op naar de kassa!”

Ehm, ja. Uiteindelijk heb ik hem toch gescoord. En dat dubben was nergens voor nodig, want wat is het een mooi palette! Om het jullie te bewijzen heb ik een look gemaakt met dit palette, die ik jullie onderaan het artikel zal laten zien.

kleurtjes

Alle kleurtjes, op de paarse na, zijn erg mooi shimmery! De paarse is gewoon mat maar zeker niet verkeerd!

swatches

De kleuren zijn netjes gepigmenteerd! Van de okergele/gouden kleur had ik al verwacht dat hij niet zo denderend gepigmenteerd zou zijn, dus perfect als highlighter!

look1

look2

De kleurtjes zijn erg mooi, en je kunt er zeker een mooie look mee maken!
P.S. het zwarte spikje op de bovenste foto van de look komt van het bewerkingsprogramma, haha! 
Ik nam deze foto met flits, dus mijn pupil was rood en je zag zo’n flits vlek. 
Deze heb ik weggehaald, maar op de plaats van de flits zie je nu zo’n diepzwarte vlek, lol.

how


Dit palette gaat uit het assortiment, dus deze kun je scoren voor €2,29! 

Wat vind jij van deze kleurtjes?
En van de look?

10 gedachtes over “Catrice 060 Rumble In The Jungle + look

Reageren is lief ♥

