BlackbirdBeautyLiner Nailart Battle #2: winter!

winterbattle

 

Hier en daar begint het al te sneeuwen, en voor vandaag is er ook al sneeuw verwacht! Het artikel is vooruit geschreven, maar ik hoop dat het lekker aan het sneeuwen is!
BlackbirdNails en ik hebben dit heeeel perfect uitgezocht, aangezien het vandaag tijd is voor de tweede nailart battle: winter!

winternailart

 

Dit is de nailart van mijn concurrent (:D): BlackbirdNails!
Wil je meer informatie over haar nailart? Bezoek dan zeker even haar blog!

battelnailart

 

En dit is mijn nailart. Helaas heb ik de foto niet kunnen vergroten.

Ik heb gebruik gemaakt van China Glaze – Pelican Gray uit de Anchors Away collectie.
Dit lakje kun je kopen op deze webshop.

Daarna heb ik tot ongeveer de helft van mijn nagels witte flitter aangebracht, die van de ene kant groen lijken, van de andere wit, van nog een andere kant roze! Maar je ziet vooral wit, beetje ijzigblauw. Perfect voor een winterse nailart!
Deze flitter kun je hier kopen.

Vervolgens heb ik het afgelakt met een topcoat uit het top- en basecoat setje van Action (MAX)! Ik heb een review geschreven over dit setje op mijn oude blog, maar die is helaas verloren gegaan. Je kunt een review van dit setje wel altijd even Googlen 😉

 

Wat vinden jullie van de nailarts van deze keer?
Hebben jullie al een mooie winterse nailart in gedachte? 

 

7 gedachtes over “BlackbirdBeautyLiner Nailart Battle #2: winter!

Reageren is lief ♥

