Action Max Flower Honey Lipgloss – Watermelon & Vanilla

flowerhoneylipglosscollage

Deze lipglossjes zag ik hangen in de schappen van Action. Wat me direct opviel waren de smaakjes. Ik was hier erg benieuwd naar! Toen ik de verpakking beter bekeek zag ik dat er Vitamine E in zit, dus hij verzorgt mijn lipjes ook goed! Ik was direct erg benieuwd!

IMG-20130103-00341

Er zit amandelolie en vitamine E in! Dingdingding! We hebben een pluspunt: deze lipglossjes zijn dus erg verzorgend! Yay!

De verpakkingen van de glossjes is gewoon een tube, met een schuin afgesneden kant met een gaatje waar de gloss uitkomt. Niks speciaals dus…. Op 1 ding na!

GG

In de tube zitten 2 sprietjes die meebewegen wanneer je met de tube speelt. Dat ziet er echt leuk uit, een hele leuke pluspunt wat betreft uiterlijk!

Knipsel

Hier zie je twee swatches: de linkse is van watermeloen en de andere van vanille. Ze zijn allebei erg mooi transparant.

De geur vind ik een pluspunt, wanneer je het opdoet ruik je de geur wel. De vanille gloss ruikt naar mijn mening erg lekker, hoewel ik er niet helemaal vanille in herken. De watermeloen gloss… Hij ruikt erg fris, maar persoonlijk vind ik hem niet zo lekker.

De glossjes zijn in het begin best wel “glibberig” op je lippen. Dit trekt binnen 2 minuten weg en dan blijft er een laagje op je lippen. Deze voelt heel zacht en verzorgend aan.
Je lippen zijn zeker voor 2 uurtjes lekker zacht! Over het algemeen proefde ik amper wat smaak. Het schijnt dat bijvoorbeeld het kersen glossje meer smaak bevat.
Nog een groot pluspunt: ze plakken niet! Yay! Dingdingding!

Deze glossjes kan ik je aanraden!
Je lippen hebben een mooie glans, dus zien ze er mooi uit, terwijl ze tegelijkertijd goed verzorgd worden. Ik ben fan!
Ik zou deze zeker proberen, zelf ga ik de andere smaakjes ook nog halen! Ik ben nu erg benieuwd geworden naar de rest!

Deze tubes zijn per 2 verpakt. Je hebt de varianten: druif, kersen, vanille, watermeloen en aardbei. Mocht ik er nog eentje zijn vergeten, let me know!

1 Zo’n pakje (met 2 tubes) kost €0,75 en is verkrijgbaar bij Action. 

Hou jij van lipglossjes met smaakjes? Welke smaak is je favoriet?
Ken je deze al of ga je ze nog halen? 

5 gedachtes over “Action Max Flower Honey Lipgloss – Watermelon & Vanilla

  1. Normaal ben ik niet zo vn de lipgloss maar deze zou ik nog wel eens willen proberen. Ligt het trouwens aan mij of doet je header het niet? wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin?
    Liefs

    • Jep! Zorg er even voor dat je bent ingelogd. Als je op mijn blog komt dan zie je bovenaan een zwart balkje. Klik op “Volg” en thats it! 😀

Reageren is lief ♥

