Jij bent de jury: Dressed dresses

Dit artikeltje komt van mijn oude blog!
In dit soort artikels mag jij cijfers geven voor outfits van celebs! In dit artikel: jurken!

Ik ben niet van plan om fashion een groot deel te laten worden op mijn blog, maar dit soort artikeltjes vind ik persoonlijk wel leuk! Ik was wat aan het rondneuzen op Google en ik zag celebs met prachtige jurken…

Ik wou deze foto’s graag aan jullie zien en jullie mening horen:  Welk cijfer geef jij voor welke outfit? 

jennifer_lopez_pink_satin_tierFoto 1
Deze jurk heeft een prachtige kleur en de “veren” onderaan vind ik ietwat apart, ondanks dat staat deze jurk JLO goed! Ik geef deze jurk een 7.5!

Taylor-Swift-at-the-2009-Annual-CMA-Awards

Foto 2.
Wauw! Deze jurk vind ik echt mooi, heeft ook wel iets Kerst-achtig vind ik. Taylor Swift, good job! Deze jurk krijgt een 8!

white Selena Gomez Dresses

Foto 3.
Hmm.. Ik vind deze jurk eigenlijk een beetje futloos. De kleur vind ik wel wat hebben, maar de vorm.. Naah.. Selena Gomez, volgende keer beter! Deze jurk krijgt een 5!

Dat waren de foto’s tot nu toe, het was eigenlijk nog een beetje testen. 

Wat vind jij van dit soort artikel?
Welke cijfers geef jij voor de jurken?

Een gedachte over “Jij bent de jury: Dressed dresses

Reageren is lief ♥

