Essence – 102 Sparkling Waterlily

Dit artikeltje komt van mijn vorige blog!

Essence lakken blijven me steeds meer veroveren. Waarom? Geen idee. Ze hebben speciale lakken in hun assortiment, maar sommige zijn ook heel basic. Ze zijn goedkoop en drogen snel. Is dat het misschien? Over speciale lakken gesproken, Sparkling Water Lily van Essence is zo’n lakje. Hij is parelmoer met een hele subtiele blauwe shimmer. Als je goed kijkt in het flesje zie je de blauwe shimmer, maar op je nagels zie je er eigenlijk niks van terug. Zonde! Laten we toch maar eens kijken naar de swatches. Hier beneden op de foto lijkt hij wit, maar believe me, hij is parelmoer! En mooi dat hij is! Ghe ghe… 😀

Toen ik dit lakje zag op iemand z’n blog, dacht ik: die moet ik hebben! En al snel ben ik hem gaan halen, ik kon niet wachten! Eindelijk had ik hem in mijn bezit en begon vrolijk te swatchen.

Tadaaaa… de parelmoerglans! De blauwe shimmer was eigenlijk best lastig om op de foto te zetten.


Tot zover het flesje.


2 laagjes. Je ziet de tip nog door de lak heen.

3 laagjes… Zo’n mooi lakje… Ik vind hem echt supermooi. Ik heb volgens mij wel een zwak voor parelmoer lakken. Ja, kijk maar even niet naar mijn wijsvingernagel…

Close-upje van de lak met 3 laagjes. Na 3 laagjes is hij perfect…

Ik weet niet wat het is, maar parelmoer vind ik echt supermooi. Je kan het over je hele nagel gebruiken of met nailart (om mee te stempelen met Konad stamping nailart is hij ook al zo ongelooflijk mooi, vooral als je als basislak zwart hebt!), voor french manicure… noem maar op! Ook mooi voor bruidsnagels bijvoorbeeld.

Essence lakjes zijn te koop voor €1,69 bij de drogist, bijvoorbeeld Kruidvat. 

Vind jij parelmoer lakken mooi?
Voor over de hele nagel, french manicure of alleen voor speciale gelegenheden?

3 gedachtes over “Essence – 102 Sparkling Waterlily

Reageren is lief ♥

