Action Max stripers

Dit artikeltje komt van mijn vorige blog!

Ja ik kom er erg laat mee, en ik heb ze ook al langer liggen. Maar ik wou alle stripers bij elkaar krijgen voordat ik er een artikeltje over zou maken. Maar helaas, de enige Action bij mij in de buurt verkoopt ze niet meer, of vult ze in ieder geval niet meer bij. Ik probeer de rest ook nog te krijgen, maar voor nu: 2 setjes van de stripers van Max! 

stripers

We weten allemaal dat Max erg goedkoop is, maar zoals ik al vertelde in het artikel van gisteren blijft Max me wel verbazen voor die kleine prijzen.
Stripers zijn altijd handig, met zo’n dun kwastje kun je mooie dunne lijntjes zetten op je nagels.

IMG-20121206-00129

Ik heb deze 2 setjes. Toen ik het rechtse setje in mijn handen had, dacht ik: deze kleuren gebruik ik eigenlijk niet zo vaak. Maar ik nam ze toch mee, je kan het altijd maar hebben voor het geval dat. Maar ze blijken mooie kleuren te zijn! Dus ik ga ze toch vaak gebruiken denk ik zo…

IMG-20121206-00132

En hier zie je het kwastje van de blauwe striper (ze zijn allemaal even dun hoor). Het is een lang en dun kwastje. Perfect!

swatch

Tadaaa! Het linker setje dekt prima. Bij de rechter heb ik wat puntjes: de gele dekt eigenlijk wel met 1 laagje, maar net wat beter met 2 laagjes, daarom zou ik dit aanraden. Ik heb 3 streepjes gemaakt van de groene, zoals je ziet. Daar zie je wel flink wat verschil tussen 1 laagje en 2 laagjes!

In 1 flesje zit 7 ml.

Ik kan je deze stripers wel aanraden!
Als ik de andere stripers ook heb weten te scoren, maak ik hier
uiteraard ook nog een artikeltje over! 

Edit: de enige Action bij mij in de buurt verkoopt ze niet meer… Bij jullie wel?

1 Setje (3 stripers) kost €1,35 

Kende jij deze stripers al? Wat vind jij ervan?
Welke heb je? 

7 gedachtes over “Action Max stripers

  1. Pingback: Action Max stripers zijn terug! | BeautyLiner

  2. Ik heb zelf 2 setjes.. Bij de action bij mij in de buurt verkopen ze ze wel weer.
    In het ene setje zitten wit, lichtblauw en donkerblauw
    en in de andere zit rood, oranje en roze

Reageren is lief ♥

