Action Max oogschaduw 471 Brown & Beige

Dit artikeltje komt van mijn oude blog!

oog

Ik was hier heel erg benieuwd naar. Ik had er goede reviews over gehoord, dus ik wilde hem nu zelf gaan testen. Het doosje dat ik aan jullie ga laten zien heeft de meest neutraalste kleuren.

Je hebt meerdere varianten met verschillende kleuren van dit palletje. Ik vond dit palletje het neutraalst, want je had bijvoorbeeld ook nog roze en blauw.

Het palletje is verpakt in een zwart doosje, dat eigenlijk best saai uitziet. Op de achterkant van het doosje staat nog wat reguliere informatie.

axx

“Je kunt de oogschaduw zowel nat als droog gebruiken. Droog voor een natuurlijke look, nat voor een maximaal effect.” 

Ik heb de swatches op mijn arm droog gebruikt. Ik ga namelijk nog een look maken met de kleuren als ze nat zijn. Dus dat is nog een verrassing! Ook heb ik geen oogschaduwbasis gebruikt…

kleur

Wauw! De kleuren zijn goed gepigmenteerd! Zoals ik al zei, heb ik de kleuren nu droog gebruikt en zonder oogschaduwbasis… Wauw! Op de eerste foto heb ik 1 laagje aangebracht, en op de tweede foto 2 laagjes.

Wat wel een nadeel is, is dat het doosje echt heel erg moeilijk dicht gaat. Je hebt een uitsteeksel waar de deksel zich aan vast “klipt” als je hem dicht doet. Ik een ruwe vijl gepakt en dit weggevijlt. Hij gaat nu niet meer dicht, maar je krijgt hem tenminste wel weer open. Je kunt een elastiekje gebruiken om hem dicht te houden.

Ik raad je dit palletje aan!
Hij is te koop bij Action voor €1,29.

Wat vinden jullie van dit palletje?
En van Action make-up in het algemeen?

Een gedachte over “Action Max oogschaduw 471 Brown & Beige

Reageren is lief ♥

