Action Max kwastenset

Dit artikeltje komt van mijn oude blog!

ettt

Deze keer gaat het artikel over een kwastenset van Max.
Max verkoopt meerdere soorten kwastensetjes: deze, maar bijvoorbeeld ook kwsten in een kwastenrol. Deze heb ik ook, maar daar ben ik absoluut niet fan van! Willen jullie daar toch nog een review van? Goed, we gaan verder naar dit setje! Ik heb hem in het roze variant, dat betekend dat de haartjes roze zijn (de steel gewoon doorzichtig). Je hebt ook nog blauw of paars. Zijn deze kwasten wel fijn?

Er zitten 5 kwasten in het setje: 2 oogschaduwkwasten (of 1 concealerkwast en 1 lipglosskwastje?), 1 blushkwast, 1 wenkbrauwborsteltje en 1 eyelinerkwastje.

Collage kwasten

Hier een close-up van de kwasten.

De blushkwastIMG-20121212-00206
Tja, die is best wel, uh.. harig? Je kan er zo losse haren uit halen. Dat is eigenlijk best zonde, maar hij is best wel prettig. Hij is niet superzacht, maar hij prikt niet zo erg alsof er een egel op je wang rondloopt. Hij brengt de blush heel fijn aan. Deze kwast is een fijne toevoeging aan de set, maar hij had wel wat minder haaruitval mogen hebben.

Het wenkbrauwborsteltje kwaaaaaa
Is heel handig! Bij dit soort borsteltjes kun je amper iets fout doen eigenlijk. De doorzichtige kant gebruik ik altijd om mijn wimpers te spreiden na het aanbrengen van mascara (soms gebruik ik ook een schoon mascaraborsteltje). Ook een goede toevoeging aan het setje. Dit soort borsteltje kun je amper missen in kwastensetjes.

De 2 kwastjes 2k
Tja, wat zijn het nu eigenlijk? Beide oogschaduwkwasten? 1 Concealerkwast en de ander een lipkwast? Wie zal het zeggen. Gebruik het waar je het voor wilt gebruiken. Ik gebruik ze allebei als oogschaduwkwast, simpelweg omdat ik altijd lipgloss heb met een kwastje inbegrepen (ik gebruik nooit lipstick) en ik blend concealer alijd met mijn vingers.

Eyelinerkwastje miii
Ook altijd wel een goede toevoeging aan een kwastensetje, vind ik, vooral als je fan bent van gelliner. Het enige nadeel aan het kwastje vind ik de brede lijnen die hij maakt. Persoonlijk vind ik dunne lijnen eyeliner heel mooi, maar daarvoor moet je dit kwastje dus niet hebben. Tenzij je zin hebt om moeite te doen voor een heel dun lijntje.

De kwastjes komen in een fijn plastic mapje met ritssluiting. Bij mij gaan dit soort ritsen altijd erg snel kapot, maar tot nu toe leeft hij nog 😀 . De kwastjes hebben een fijn formaat en zitten goed beschermd in het plastic mapje, handig dus om mee op reis te nemen! Ik denk dat je er nog wel 2 kwasten van je eigen kwastenstash bij kunt proppen, als ze dezelfde grootte hebben (anders passen ze niet in het mapje.. 😀 )

Ik kan je dit setje wel aanraden!
Dit setje is te koop bij Action voor €1,29

Ben je nog nieuw met make-up en wil je niet gelijk dure kwasten kopen? Dan zijn deze kwastjes de oplossing! Of als je niet teveel kwasten mee op reis wilt nemen en gewoon een klein mapje met wat basic kwastjes bij je wilt hebben! 

Wat vind jij van Action kwasten, of ga je deze nog halen?
Of ga je toch maar liever voor duurdere kwasten?

2 gedachtes over “Action Max kwastenset

  1. Tip tip: action heeft zijn kwasten vernieuwd alles is zelfde de kleur de set alleen de blush kwast is super zacht zo zacht als die van de hema( ja iedereen heeft er wel aan gevoelt) de haren laten ook niet los het is dus zachter beter het is maar een tip ik zal ff een kijkje nemen

  2. ik heb de kwasten van de action ook maar ik vind ze echt verschrikkelijk
    die blush kwast is veel te losjes en de andere kwasten veel te stijf, waardoor de oogschaduw af gaat brokkelen en dat wil je natuurlijk niet.

    P.S. sorry voor degene die de kwasten wel fijn vinden

Reageren is lief ♥

