Action Max french manicure set

Dit artikeltje komt van mijn oude blog!

beter

Het french manicure setje van Max. Ik was er erg benieuwd naar: ik heb al zo lang geen french manicure gemaakt, dat het toch weer bij me begon te kriebelen. Dus ik nam het setje mee en ben lekker aan de slag gegaan!

Je hebt 2 varianten van het french manicure setje van Max: in beide zitten een topcoat en een witte lak, maar in het ene variant zit een roze lak en in het andere een peachy lak. Ik ging voor de roze omdat ik dit toch altijd wat mooier uit vind zien.

Pluspunt: we hebben ook sjablonen/tip guides erbij gekregen!

PicMonkey Collage

achterkant

Ik heb de stappen gevolgd die er op de achterkant staan:
1. Leg de sjabloon stickers onder het natuurlijke boogje van de witte nagelrand. Breng daarna de witte nagellak op de nageltop aan en laat de lak drogen.
2. Breng de basislak aan op de nagels en laat de lak drogen.
3. Breng tot slot nog een transparante topcoat aan. De laatste laag fixeert de kleur en geeft uw nagel een perfecte glans.

Oké, let’s go!

stappen

Hier de stappen: ik heb allereerst het sjabloon op mijn nagel geplakt. Ik heb op mijn duim een dunne smileline, dus ik heb de smileline breder gemaakt. Daarna heb ik een laagje van de witte lak aangebracht. Ik had eerlijk gezegd gedacht dat hij echt flut zou zijn, maar niets is minder waar! Hij dekt prima in 2 laagjes! Op de derde foto heb ik het tweede laagje al aangebracht.

De sjablonen vind ik erg fijn, ze blijven goed plakken zonder zo’n wit stickerlaagje achter te laten. Ze blijven beter plakken dan de tip guides van Essence, naar mijn mening.

Ik liet het goed drogen voordat ik het sjabloon zou verwijderen. Ik vond het mooi maar eigenlijk een beetje kaal, dus tijd voor de tweede lak: de roze! Toen ik hem aanbracht zag ik op mijn eigen nagel weinig verschil, op het witte gedeelte kwam er een roze gloed. Apart, moet je van houden! Zelf vind ik het wel wat hebben.

er

Tadaaa! Het eindresultaat. Wauw, ik vind het eigenlijk toch nog best goed gelukt, aangezien ik het al ontzettend lang niet meer gedaan heb. Ook al heb ik het met sjablonen gemaakt… Ghe ghe 😀 . Op deze foto heb ik trouwens ook de topcoat aangebracht.

Ik kan je dit setje aanbevelen!

Dit setje is te koop bij Action voor maar €0,99! 

Ben jij goed in french manicure (met/zonder sjablonen)?
Wat is jou mening over dit setje, of ga je hem nog scoren?

Reageren is lief ♥

