Action Max eyeliner

Dit artikeltje komt van mijn oude blog!

PicMonkey Collage

Deze eyeliner hebben jullie gisteren al voorbij zien vliegen in het shoplog filmpje. Ik was heel erg benieuwd naar deze eyeliner, dus ik dacht, ik schrijf er nu al een review over.
Let’s go!

PicMonkey Collage

Het variant dat ik heb is zwart, volgens mij hebben ze geen andere kleur.
In het potje zit 6,5 ml, waar je best lang mee doet.
Het kwastje is erg dun, wat ik hoopte toen ik de eyeliner kocht!
De dop van de eyeliner is lekker lang, wat ik persoonlijk prettig in mijn hand vind liggen!

lijntjes

En hier de swatches.
Lijntje 1 (de bovenste): die heb ik gemaakt toen ik probeerde om de lijn zo dun mogelijk te maken. Gemaakt met het puntje van het kwastje.
Lijntje 2: die heb ik gemaakt terwijl ik de zijkant van het kwastje platdrukte tegen mijn huid (dus niet het puntje van het kwastje gebruikt)
Lijntje 3: poging 2 om een dunne lijn te maken. Wederom gemaakt met het puntje van het kwastje.
Lijntje 4: een krullend lijntje om de soepelheid van het kwastje te testen.

Jep, het kwastje is lekker soepel! De een vind dat een positief puntje, de ander een negatief puntje. Zelf vind ik dit wel prettig.

De eyeliner is goed zwart en droogt erg snel!

lijntje2

Hier zaten de lijntjes nu ongeveer 5 uur op mijn huid. Er zijn barsten ontstaan en hier en daar heb je open plekken. Ik heb hier ook nog eens goed overheen gewreven.
De houdbaarheid van de eyeliner is prima, als je geen lange dag hebt.

Voor een avondje weg is dit prima, maar niet voor een dagje naar het pretpark bijvoorbeeld.

foutjes

Aaahh! Mijn mooie nieuwe achtergrond placemat achtig iets! O_x
Bij het opendoen van het potje vlogen de spetters eyeliner door de lucht en landden op mijn barock print achtergrond ding :( Hey hallo, mijn achtergrond placemat dinges is geen landingsbaan!

Bij het afhalen van de eyeliner krijg ik panda oogjes, zoals ik altijd krijg bij het verwijderen van mascara of eyeliner, dus geen bijzonderheden over het verwijderen van dit product! (zelf vat ik dit als een positief puntje op)

Voordelen
 Best veel inhoud
 Soepel en dun kwastje (als je van een soepel kwastje houdt)
 Lange dop, dus ligt lekker in je hand
 De eyeliner is goed zwart
 De goedkope prijs die we van Max gewend zijn!
 Droogt snel
 Geen bijzonderheden bij het verwijderen, dus naar mijn mening positief!

Nadelen
 Hij druppelt bij het opendoen
 Hij blijft maar ongeveer 5 uurtjes zitten

Ik kan je deze eyeliner aanraden.
Zelf ga ik deze eyeliner gebruiken als ik avondje weg ga of met vriendinnen naar de bios bijvoorbeeld: maar niet voor een lange schooldag! 

Deze eyeliner is te koop bij Action voor €0,69

Gebruik jij eyeliner?
Ga je deze kopen of heb je hem al? Wat vind je ervan?

2 gedachtes over “Action Max eyeliner

Reageren is lief ♥

