Action Max blush

Dit artikeltje komt van mijn vorige blog!

Ik hop regelmatig de Action in, en blijf altijd even staan bij het make-up schapje van Action. Het is zo goedkoop… Uit nieuwsgierigheid neem ik altijd wat mee, om te kijken of het product fijn is vergeleken met die kleine prijs… En Action blijft me steeds weer verbazen! Nu ook met deze blush…

MAXblush

Eerst even de verpakking. Je kunt uiteraard niet denken dat een blush van de Action (Max) supergoed is. Zoals je op de foto hierboven ziet (collage) heb ik op de linker foto op het zilveren randje wat krastjes. Die zilveren rand kun je zo van het doosje af krabben! Hmm… Ik denk, dat als ik hem wat langer heb en steeds heb meegesleept in mijn beautytasje, dat die zilveren rand dan helemaal weg is. We zullen zien! Het doosje heeft ongeveer de grootte van je handpalm, dus neemt ook absoluut niet veel ruimte in beslag in je tas!

IMG-20121206-00159

De blush heeft meerdere “verdiepingen”! Yay!

Max2

Als je het doosje openmaakt, kom je eerst de blush tegen. Dan til je de blush op, en dan heb je aan de bovenkant een spiegeltje en aan de andere kant een poefje!

IMG-20121206-00164

Als je een blush kwast gebruikt hebt… Tja, hij brokkelt wel erg veel. Gelukkig is dat niet als je het bijgeleverde poefje gebruikt! Doordat de blush zoveel brokkelt, verlies je veel product.

poefj

En hierboven de swatch! De blush is echt heel erg gepigmenteerd en ook heel erg roze, pas dus op! Ik vind het prettig om een blushkwast te gebruiken om het aan te brengen, en vervolgens het poefje te gebruiken om het extra te vervagen en om een bloos-effect te krijgen.

IMG-20121206-00157

En hier trouwens nog de achterkant/onderkant van de blush. De ingrediënten, houdbaarheid (6m), het gewicht (7g) en welke kleur je hebt. En het leuke: Max test niet op dieren! Yay! 

De blush is te koop bij Action voor €0,99.
Ik kan je deze blush wel aanraden!
Max verkoopt 2 of 3 verschillende blushes, waaronder deze.

Wat vind jij van deze blush? Heb je hem al of ga je hem scoren?
Heb je ervaring met Action make-up?

6 gedachtes over “Action Max blush

  1. Ik heb er twee van, maar vind ze niet fijn 🙂 heel gepigmenteerd, wat opzich een pluspunt is, maar ik vind de kleuren tegenvallen fijn en die van mij brokkelt ook heel erg waardoor ik m niet goed mee kan nemen want dan valt al het poeder eruit 😦 Ik heb wel andere makeupjes van de Action waar ik heel blij mee ben 🙂 xx

  2. Ik heb een iets subtielere tint, ik vind dat je voor de prijs echt veel leuke dingentjes erbij krijgt, het spiegeltje, het sponsje. Dat is bij bv. catrice niet.
    Hij brokkelt inderdaad een beetje, maar ik vind het pigment wel ontzettend goed voor de prijs. 😀
    x

Reageren is lief ♥

