NYC – 286 Backstage Brown

Dit artikeltje komt van mijn oude blog!

De foto’s van dit lakje heb ik een keer geschoten toen ik flink aan het voorwerken was. Echter, dit lakje was nooit aan bod gekomen. Dat werd toch maar eens even tijd! Een bruin/brons kleurtje, dat is Backstage Brown van NYC!

Ik hou niet zo van bruine kleurtjes. Maar toen ik deze zag, was ik eigenlijk direct nieuwgierig. Het is een mix van bruin en brons, vind ik. Dat was het swatchen waard!

En hier, 2 laagjes! Perfecte dekking en een hele mooie kleur! Bruin? Brons? Oordeel zelf!

NYC lakken kun je kopen bij Kruidvat.
Deze lak kost €2,29

Wat vind jij van dit lakje? Ga je liever voor bruin of liever voor brons? 

Reageren is lief ♥

