Kruidvat nagellijm

Dit artikeltje komt van mijn oude blog!

Kruidvat heeft een schapje met nagelproducten van Kruidvat eigen merk, Broadway en Impuls. Ik stop daar altijd even om nagellakremover te pakken, verder gun ik het schapje amper aandacht. Toen ik een keer nagellijm nodig had, hadden ze mijn gebruikelijke lijm niet meer: Essence Studio Nails Better Than Gel Nails Nail Glue. Die bevat een kwastje, wat ik voor nagellijm altijd wel prettig vind. Dus besloot ik om deze tubetjes van Kruidvat eigen merk te proberen. Zijn ze fijn?

IMG-20121110-02998

IMG-20121110-02999

IMG-20121110-03001

Op de achterkant staat nog wat reguliere informatie, zoals de ingrediënten en de gebruiksaanwijzing/waarschuwing.

IMG-20121110-03002

En dit zijn de tubetjes. Om het tubetje zit nog een folie waar nogmaals een waarschuwing opstaat. Ook zit er een dopje bij..

IMG-20121110-03003

In het dopje zit een naald, waarmee je het tubetje met lijm kunt open prikken. Gelukkig was de naald scherp genoeg en ging het vrij gemakkelijk om het tubetje open te krijgen. Ik heb dat ook wel eens anders gehad… Ik weet niet meer bij welk merk dat was, maar toen ik het tubetje open wilde prikken, boog de naald om..

IMG-20121110-03005

IMG-20121110-03007Als je goed kijkt, zie je de roze lijm :D
Op je nagel is het vrijwel doorzichtig.

IMG-20121110-03006

Zo werkt het ongeveer: je zet het dopje rechtop en plaats het tubetje op de naald die in het midden van het dopje zit. Dan even goed drukken. Ik kon het niet goed laten zien dus probeerde ik het een beetje na te bootsen door het tubetje te laten liggen.

Hoe beviel de lijm? De lijm is niet de allerbeste lijm die ik heb gehad. Eigenlijk gewoon zoals een reguliere nagellijm. Hij laat de nepnagels/tips ongeveer een week zitten. Wat ik wel minder vind, is dat je redelijk hard moet drukken om de lijm uit het tubetje te krijgen.

Het pakje nagellijm (verpakt per 2 tubetjes) kost €2,90
Een prima prijs voor 2 tubetjes, je doet er erg lang mee!
Ik raad je deze tubetjes aan. 

Heb jij deze ook al eens geprobeerd?
Of ben je van plan om ze te gaan kopen? 

3 gedachtes over “Kruidvat nagellijm

Reageren is lief ♥

